Translate

sobota, 4 maja 2013

Eveline 8w1-recenzja

Odżywka do paznokci eveline 8w1 ma poprawić kondycję naszych pazurków...niestety u mnie było wręcz odwrotnie.Wiele osób ją sobie chwali , jednak niektóre moga być uczulone na formalehyd w niej zawarty.Tak też było ze mną.Jeśli po zastosowaniu poczujecie ostry ból palców natychmiast zmyjcie odżywke i najlepiej ją wyrzućcie!Dłuższe stosowanie może doprowadzić do onycholizy.U mnie było już za późno i teraz muszę się z nią meczyć( na szczęście powoli się goi).To bardzo silny preparat , gdyż onycholiza wystąpiła u mnie po zużyciu połowy opakowania!Moja ocena?Nie polecam

  
Tu macie zdjęcie rozwinietej onycholizy:


Mam nadzieje że uda wam się tego uniknąć.

                                                                                                                       Sisi

5 komentarzy:

  1. Nigdy bym nie chciała mieć tej chory. D: Wygląda na poważną.

    http://artistic666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jako alergiczka, wolę nie próbować ;P

    Obswerwuję i zapraszam do obserwowania :)
    http://sobilberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lepiej ni będę próbowac ;) Współczuję.

    iinvictuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa i przyciągająca szata graficzna. Na Twoim miejscu zwróciłabym uwagę na interpunkcję. Trochę denerwuje mnie ta muzyka, bo jak słucham swojej na komputerze to się zlewa razem i wychodzi nie wiadomo co. Ale ogólnie blog mi się podoba. Mam nadzieję, że zajrzysz do mnie i skomentujesz. :3 Pozdrawiam..

    psychiczny-swiat-paulinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. na szczęście tego nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń